توزیع بیش از ۳۳۰ بسته معیشتی با مشارکت خانه‌های هلال زنجان 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیش از ۳۳۰ بسته معیشتی با مشارکت خانه‌های هلال در زنجان، ابهر و خرمدره توزیع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با شب یلدا به منظور گسترش همدلی و تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان و حمایت از افراد کم برخوردار و آسیب پذیر به ویژه بیماران مبتلا به کرونا توزیع بسته‌های غذایی انجام شد.

او تأکید کرد: بر همین اساس خانه‌های هلال مسجد امام هادی (ع) و حسینیه حضرت علی اصغر (ع) در زنجان، خانه هلال بهزیستی و مسجد النبی (ص) در خرمدره و خانه هلال روستای فنوش آباد ابهر اقدام به جمع آوری بیش از ۳۳۰ بسته معیشتی و غذایی برای خانواده‌های کم برخوردار کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فرهنگ ایرانی اسلامی همواره در دستگیری از نیازمندان زبانزد بوده و هر یک از ما جزئی از این فرهنگ هستیم که می‌توانیم با حرکتی هرچند کوچک و ناچیز برای دستگیری از نیازمندان دلی را به دست آورده و به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام برداریم.

موسوی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه خود به عنوان نهادی عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین، ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

او ادامه داد: به همین منظور حوزه داوطلبان با تأثیر پذیری از آئین‌های ملی در جهت اعتلای فرهنگ خیرخواهانه به مناسبت پاسداشت آیین سنتی شب یلدا، با هدف ایجاد فرهنگ مشارکت اجتماعی آحاد مردم با همراهی داوطلبان و نیکوکاران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جهت کاهش آلام بشری توانستیم گام‌هایی برداریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در شعب هلال احمر شهرستان‌های استان زنجان روسای هلال احمر و کارشناسان داوطلب باتبریک شب یلدا به امدادگران در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان، آتش نشانان در ایستگاه‌های آتش نشانی و کادر درمان در بیمارستان‌ها با اهدای شاخه گل و شیرینی ساعاتی از این شب را همراه این پرسنل خدوم سپری کردند.

موسوی، هدف از برگزاری برنامه‌های شب یلدا را پاسداشت آئین سنتی به ویژه همراه باافرادی که در کنار خانواده نبودند، ایجاد روحیه نشاط انگیزه و افزایش اثر بخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به همنوع بیان کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.